In verband met zwangerschapsverlof t/m 1 juni 2022 is het niet mogelijk om te komen sporten of voedingsafspraken te maken. Wel kun je contact opnemen om informatie in te winnen als je daar behoefte aan hebt.

Voeding & Leefstijl

Afvallen gebeurt alleen als je voedingspatroon voedzaam genoeg is en klopt qua voedingswaarden. Zelfs als je 3x per week naar de sportschool gaat. Je kunt sporten wat je wilt, maar als je niet goed eet zul je op hetzelfde gewicht blijven hangen. De combinatie sporten en goede voeding is 100% de beste.

Lees hieronder wat ik op het gebied van voeding voor je kan doen.

  

  • 6 weeks voedingsprogramma 'Gezonde Voeding'
    In dit programma van 6 weken ga je uiteraard aan de slag met gezonde voeding, maar ook met je bewustwording van verschillende, praktische onderwerpen. Elke week bespreken we een ander thema, waarmee je die week aan de slag gaat:

       Week 1: Waarom is water drinken zo belangrijk?
       Week 2: Wat is een bloedsuikerspiegel en hoe bepaalt dat of ik afval of niet? 
       Week 3: Wat zijn koolhydraten, eiwitten en vetten; hoe gebruik ik ze en waar zitten ze in? 
       Week 4: Welke soorten vetten zijn er en wat is het verschil?
       Week 5: Hoe lees ik etiketten en hoe helpen ze me bij het kiezen van gezonde producten?
       Week 6: Wat zijn de elementen voor een gezonde leefstijl en hoe ga ik verder?

    Je krijgt extra informatie met oefeningen mee naar huis zodat het geleerde niet verloren gaat, maar je het altijd nog even na kunt lezen. In week 3,4 en 5 krijg je ook een persoonlijk voedingsschema, die je helpt het geleerde in de praktijk te brengen. Dit is inclusief recepten en ik hou rekening met de tijd die je eraan wilt besteden en andere persoonlijke voorkeuren. Na 6 weken heb je een mapje vol recepten, praktische tips en informatie over voeding! Als afvallen je doel was ben je nu misschien nog niet op het gewicht dat je wilt bereiken, maar je weet nu hoe je daar naartoe moet. Je hebt geen dieet of promotiemiddel meer nodig, alleen een dosis discipline, motivatie en tijd! En uiteraard kun je in het weekend nog steeds feesten en lekker eten ;)

  • 6 weeks voedingsprogramma 'Gezonde voeding' met sport
    Je kunt ervoor kiezen om het bovenstaande programma te volgen en er tegelijk bij te sporten. Zo kun je individueel en op een leuke en interactieve manier bewegen, waardoor je je extra fit gaat voelen. Dan ga je extra goed van start!

 

  • Eenmalig voedingsadvies
    Geen zin in een reeks afspraken maar wil je gewoon wat richtlijnen of antwoorden op je vragen? Dan is het eenmalige voedingsadvies geschikt. Je geeft mij bij je aanmelding je vragen door, waarna we in gesprek gaan. We bespreken je onderwerpen zo goed mogelijk in drie kwartier tijd, waarna je weer je eigen weg gaat. Handig voor de fanatiekelingen!

 

 

 

Benieuwd naar wat het kost en wil je graag weten hoe het verder in zijn werking gaat? Dan nodig ik je van harte uit om langs te komen voor een kennismakingsgesprek. Gebruik hiervoor het contactformulier hier naast of klik op de knop hieronder om meteen een afspraak te maken.


Als jij je aanmeldt, gaan we samen aan de slag om op een haalbare, langzame maar effectieve manier een gezonder gewicht en hogere energielevels kunnen bereiken. Je gaat niet diëten, maar gaat leren hoe je een gezond leefpatroon ontwikkelt, zodat je het diëten voor eens en altijd aan de kant kunt gooien. Ik leer je essentiële dingen en vaardigheden die nodig zijn om  blijvend een gezond voedingspatroon kunt ontwikkelen. Denk bijvoorbeeld maar aan de kennis van koolhydraten, eiwitten en vetten. Als je hier niets van snapt kun je nooit volwaardige voeding voor jezelf samenstellen. Of het begrijpen en lezen van etiketten. Zonder deze vaardigheid zul je in de winkel nog steeds in de trucjes van de voedingsindustrie trappen en jezelf alsnog ongemerkt met toevoegingen en suikers, en dikmakers voeden. En ga zo maar verder. Dit is gelijk ook waarom veel diëten niet werken. Je moet bewust zijn van wat je doet en het moet haalbaar zijn, wil het blijvend lukken.